Η EuroLeague μέσω ανακοίνωσης έκανε γνωστές τις ποινές τις οποίες επέβαλε τόσο στον Ολυμπιακό, όσο και στον Μπράνκου Μπαντιό κατά τη διάρκεια του Final Four της Αθήνας.
Ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος έστειλαν το δικό τους μήνυμα κατά τους εορτασμούς του Ολυμπιακού στο δείπνο της ομάδας μετά την κατάκτηση της EuroLeague.