Ο Ζοζέ Μπότο άνοιξε την... καρδιά του στο Gazzetta και μίλησε για τα πρώτα του χρόνια στο σκάουτ, την 12ετία στην Μπενφίκα και το πέρασμα του από τον ΠΑΟΚ.
Ο Ολυμπιακός ετοιμάζεται σε λίγες ημέρες να ξεκινήσει τις εργασίες για να κάνει το ΣΕΦ ένα παλάτι, με τους Ερυθρόλευκους να είναι έτοιμοι για να περάσουν τους πρώτους μήνες της επόμενης σεζόν μακριά από το σπίτι τους.