Στον ΠΑΟΚ θέλουν να παίξουν στην Euroleague, αλλά η παρουσία εκεί περνάει μέσα από το Eurocup, όπως εξήγησε ο ίδιος ο CEO της διοργάνωσης Τσους Μπουένο.
Οταν η διοίκηση σταμάτησε να αφουγκράζεται τον παλμό και την αγωνία των οπαδών, όταν το νέο γήπεδο ήταν τόσο ψυχρό, η Γουέστ Χαμ άρχισε την κατρακύλα και η Championship είναι τόπος αναγέννησης ή διάλυσης.