Ο κόσμος του Ολυμπιακού ξεχύθηκε στους δρόμους του Πειραιά και κατέκλυσε το Δημοτικό Θέατρο για να πανηγυρίσει το Ευρωπαϊκό μετά τη νίκη με αντίπαλο τη Ρεάλ.
Ο Νίκος Παπαδογιάννης χαιρετίζει την ομάδα που εξελίσσεται σε σύγχρονη δυναστεία του ευρωπαϊκού μπάσκετ και ανεβάζει στο πάλκο τα πρόσωπα του θριάμβου.