Ο προπονητής του Ερυθρού Αστέρα Σάσα Ομπράντοβιτς αναφέρθηκε στην ήττα από την Παρτίζαν και τον μεγαλύτερο αγώνα της σεζόν με την Μπαρτσελόνα στα play-in της Euroleague.
Η Παρτίζαν ήταν καλύτερη και με πρωταγωνιστή τον Άιζακ Μπόνγκα επιβλήθηκε (81-74) του Ερυθρού Αστέρα που στρέφεται πλέον στα play-in και τον αγώνα της Τρίτης (21/4, 21:45) με την Μπαρτσελόνα.