Ο Γιώργος Κούβαρης γράφει για την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό στο άτυπο ντέρμπι του T-Center και εξηγεί ότι έχει σβηστεί ήδη από τη μνήμη όλων των «πρασίνων» από τη στιγμή που ακολουθούν οι «τελικοί» της Euroleague.
Μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο T-Center, φίλοι των «ερυθρόλευκων» βρέθηκαν στο ΣΕΦ για να υποδεχτούν την αποστολή αποθεώνοντάς τη. Το «παρών» έδωσε και ο Γιώργος Αγγελόπουλος.
Ο Ακίλε Πολονάρα μ' ένα story στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram φανέρωσε όλη τη δύναμη ψυχής που έχει και τη δείχνει με την επιστροφή του στο παρκέ κάνοντας ατομική προπόνηση.