Ντόρτμουντ: Οι οπαδοί της Μπορούσια σήκωσαν πανό που έγραφε: «Αρειανάρα φέρε μας το Κύπελλο»

Ντόρτμουντ: Οι οπαδοί της Μπορούσια σήκωσαν πανό που έγραφε: «Αρειανάρα φέρε μας το Κύπελλο»


Οι οπαδοί της Ντόρτμουντ σήκωσαν πανό υπέρ του Άρη ενόψει του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο τελευταίο ματς της Bundesliga για την τρέχουσα σεζόν.

Final Four K-15: Ο Ολυμπιακός απέκλεισε τον Άρη και περιμένει τον νικητή του ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός στον τελικό

Final Four K-15: Ο Ολυμπιακός απέκλεισε τον Άρη και περιμένει τον νικητή του ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός στον τελικό


Οι παίκτες της Κ-15 του Ολυμπιακού παρότι δέχθηκαν τη μείωση του σκορ από τον Αρη με σκορ 2-1 επικράτησαν εν τέλει με 3-1 στο ΔΑΚ Λαμίας και έτσι θα είναι στον τελικό για τη διεκδίκηση του τίτλου.

Ζανγκ: «Η προθεσμία για την αποπληρωμή του χρέους απειλεί τη σταθερότητα της Ίντερ»

Ζανγκ: «Η προθεσμία για την αποπληρωμή του χρέους απειλεί τη σταθερότητα της Ίντερ»


Ο πρόεδρος της Ίντερ, Στίβεν Ζανγκ, μίλησε στην ιστοσελίδα των Νερατζούρι και αποκάλυψε πως ο σύλλογος κινδυνεύει, καθώς πλησιάζει ολοένα και περισσότερο η προθεσμία για την καταβολή του δανείου.

Τελικός Κυπέλλου Κύπρος: Οι Ομονοιάτες φτάνουν στο ΓΣΠ (vid)

Τελικός Κυπέλλου Κύπρος: Οι Ομονοιάτες φτάνουν στο ΓΣΠ (vid)


Ο κόσμος της Ομόνοιας έχει αρχίσει να συγκεντρώνεται έξω από το γήπεδο της Λευκωσίας, το οποίο αναμένεται να κατακλύσει στο ματς κόντρα στην Πάφο.

Σεβίλλη: Ο Νάβας υπέγραψε μέχρι τον Δεκέμβριο και δώρισε όλο του τον μισθό σε φιλανθρωπία

Σεβίλλη: Ο Νάβας υπέγραψε μέχρι τον Δεκέμβριο και δώρισε όλο του τον μισθό σε φιλανθρωπία


O Χέσους Νάβας υπέγραψε συμβόλαιο με τη Σεβίλλη μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου και όλα τα χρήματα του μισθού του θα πάνε σε φιλανθρωπικό οργανισμό του κλαμπ.

Ντόρτμουντ: Μαγικό κορεό και καθολική αποθέωση στο «αντίο» του Ρόις (vid)

Ντόρτμουντ: Μαγικό κορεό και καθολική αποθέωση στο «αντίο» του Ρόις (vid)


Οι φίλοι της Μπορούσια Ντόρτμουντ αποθέωσαν τον Μάρκο Ρόις στο τελευταίο του παιχνίδι στο «Signal Iduna Park» και έστησαν ένα φοβερό κορεό προς τιμήν του.

ΑΕΛ: 60 χρόνια «Βασίλισσα του κάμπου»

ΑΕΛ: 60 χρόνια «Βασίλισσα του κάμπου»


Με μια εκδήλωση αντάξια του μεγέθους της ΑΕΛ γιορτάστηκαν στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας τα 60 χρόνια από την ίδρυση της «Βασίλισσας του Κάμπου».