Οι οπαδοί της Ντόρτμουντ σήκωσαν πανό υπέρ του Άρη ενόψει του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο τελευταίο ματς της Bundesliga για την τρέχουσα σεζόν.
Οι παίκτες της Κ-15 του Ολυμπιακού παρότι δέχθηκαν τη μείωση του σκορ από τον Αρη με σκορ 2-1 επικράτησαν εν τέλει με 3-1 στο ΔΑΚ Λαμίας και έτσι θα είναι στον τελικό για τη διεκδίκηση του τίτλου.
Ο πρόεδρος της Ίντερ, Στίβεν Ζανγκ, μίλησε στην ιστοσελίδα των Νερατζούρι και αποκάλυψε πως ο σύλλογος κινδυνεύει, καθώς πλησιάζει ολοένα και περισσότερο η προθεσμία για την καταβολή του δανείου.
Οι φίλοι της Μπορούσια Ντόρτμουντ αποθέωσαν τον Μάρκο Ρόις στο τελευταίο του παιχνίδι στο «Signal Iduna Park» και έστησαν ένα φοβερό κορεό προς τιμήν του.