Το ντέρμπι της Τούμπας μεταξύ ΠΑΟΚ και ΑΕΚ δεν ξεκίνησε όπως είχε προγραμματιστεί, λόγω ενός πανό με υβριστικό περιεχόμενο που είχε αναρτηθεί από τους φίλους των γηπεδούχων για την Ενωση,τους οπαδούς της αλλά και τον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Το ντέρμπι της Τούμπας μεταξύ ΠΑΟΚ και ΑΕΚ δεν ξεκίνησε όπως είχε προγραμματιστεί, λόγω ενός δύο υβριστικών πανό που είχαν αναρτηθεί από τους φίλους των γηπεδούχων για την Ενωση,τους οπαδούς της αλλά και τον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Ο Φατίχ Τερίμ επέλεξε τους Αράο και Ούγκο για το κέντρο της άμυνάς του βάζοντας στο «6» τον Τσέριν ενώ προχώρησε σε τρεις ακόμη αλλαγές, δίνοντας φανέλα βασικού και στον Τόνι Βιλένα.