Ο Νίκλας Ελίασον σκόρερ δύο γκολ στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στάθηκε στην ατμόσφαιρα της OPAP Arena λέγοντας πως συνέβαλε στο να δώσουν οι «κιτρινόμαυροι» τον καλύτερο εαυτό τους.
Ο Φατίχ Τερίμ στάθηκε στο κομμάτι της διαιτησίας μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ ενώ αναφέρθηκε και στην εμφάνιση της ομάδας του.
Το 19ο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Φατίχ Τερίμ στο πρωτάθλημα ήταν και το πρώτο στο οποίο οι Πράσινοι έμειναν στο «μηδέν», έχοντας μάλιστα και ελάχιστες καλές στιγμές απέναντι στην ΑΕΚ.