Μετά την παραμονή του Σεμπάστιαν Λέτο στον πάγκο της, η Κηφισιά σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta θα δώσει το «χρίσμα» του τεχνικού Διευθυντή στον Αλμπέρτο Μποτία και συνεπώς η ομάδα θα «χτιστεί» από δίδυμο... Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού.
Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού συνεχίζουν να έχουν στο φουλ τις μηχανές τους ως προς τα μεταγραφικά και για την ενίσχυση του ρόστερ τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο.