Ο Λούκα Μόντριτς μίλησε για το ποδοσφαιρικό του μέλλον. Ο μέσος της Μίλαν τόνισε πως νιώθει καλά με το γενικότερο κλίμα και τα άτομα με τα οποία συνεργάζεται στους Ροσονέρι.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα γίνει το καθοριστικό ραντεβού του διοικητικού ηγέτη της Κηφισιάς, Χρήστου Πρίτσα, με τον Σεμπάστιαν Λέτο, στο οποίο θα κριθεί το μέλλον της συνεργασίας τους.
Το «βάπτισμα του πυρός» στην προπονητική ετοιμάζεται να πάρει ο Αντρές Ινιέστα, ο οποίος συμφώνησε να αναλάβει το... τιμόνι της Γκαλφ Γιουνάιτεντ στο Ντουμπάι.