Ντόρτμουντ: Οι οπαδοί της Μπορούσια σήκωσαν πανό που έγραφε: «Αρειανάρα φέρε μας το Κύπελλο»
10 Views
Οι οπαδοί της Ντόρτμουντ σήκωσαν πανό υπέρ του Άρη ενόψει του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό στο τελευταίο ματς της Bundesliga για την τρέχουσα σεζόν.





