Δώνης: «Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία, αλλά το ταξίδι ήταν καλό»
4 Views
Μετά τον αποκλεισμό της Σαουδικής Αραβίας από το Μουντιάλ, ο Γιώργος Δώνης έκανε έναν απολογισμό και μίλησε για το πρόβλημα που κόστισε στην ομάδα του την πρόκριση.





